Ilustracion Web Democracia Directa.net


Ano de creación: 2005
Dimensións:   11,68 x 17,60 cm, soporte dixital.
Medio:   Fotografía y dixital.
Programa:   Fotoshop 7.0


Sinópse:   Ilustración realizada para a web de Democracia Directa.net.




















Maximización da Imaxe: 331 x 499 px











Ilustracións Teleoperadora - Canalmail


Ano de creación: 2005
Dimensións:   9,42 x 14,11 cm, e 39,26 x 58,81 cm, soporte digital.
Medio:   Fotografía y Digital.
Programa:   Fotoshop 7.0
Cliente:   Canalmail


Sinópse:   Ilustracións realizadas para a web de Canalmail, empresa madrileña líder en Email Marketing en España.

Combinamos fotografía real con técnicas de ilustracion de animación e coloreado dixital.

Empregamos tres tipos de estilos, un realista (primeira ilustración), un tipo comic book (segunda ilustración) e un cartoon (terceira ilustración), para poder mostrarlle o cliente unha variedad sobre a que poder escoller.





















Maximización da Imaxe 1: 267 x 400 px

Maximización da Imaxe 2: 435 x 600 px

Maximización da Imaxe 3: 353 x 600 px








Ilustraciones Web Amarouk Studio


Año de creación: 2005
Dimensiones:   9,42 x 14,11 cm y 39,26 x 58,81 cm, soporte digital.
Medio:   Fotografía y Digital.
Programa:   Fotoshop 7.0


Sinópsis:   Ilustraciónes realizada para nuestra propia web. Combinamos fotografía real con técnicas de ilustracion de animación y coloreado digital.

Para la primera ilustración se desarrolló una versión inicial a blanco y negro, que puede ser vista aquí.










Maximización de la Imagen 1: 267 x 400 px

Maximización de la Imagen 2: 501 x 750 px








Ilustracións Web Amarouk Studio


Ano de creación: 2005
Dimensións:   9,42 x 14,11 cm e 39,26 x 58,81 cm, soporte dixital.
Medio:   Fotografía y dixital.
Programa:   Fotoshop 7.0


Sinópse:   Ilustracións realizadas para a nosa propia web. Combinamos fotografía real con técnicas de ilustración de animación e coloreado dixital.

Para a primeira ilustración desenrolouse unha versión inicial a branco e negro, que pode ser vista eiquí.











Maximización de la Imagen 1: 267 x 400 px

Maximización de la Imagen 2: 501 x 750 px
































Durexlander


Ano de creación: 2003
Medio:   Mixto e dixital.
Programa:   Fotoshop 7.0
Cliente:   SSL International + Bis Interactive


Sinópse:   Durex Lander é un proxecto para Durex(SSL International) realizado entre Bis Interactive e Amarouk Studio.

Namentres Bis Interactive encargouse da programación Actionscript en flash, nós fixémonos cargo do apartado gráfico: o deseño da mascota, a nave, a prataforma de aterrizaxe e os fondos do xogo.



Spiff: A Mascota


O deseño dunha mascota sempre é un desafío; máis cando trátase de face-lo pra unha multinacional, descontenta cóa sua mascota previa. Durex precisaba dunha mascota non só visualmente atractiva, senon que a vez otorgase modernidade e originalidade; alonxándose da súa mascota anterior empregada na súa campaña de invierno do 2002.

Cuando a base de trabajo é únicamente a premisa: -"Necesitamos un condón astronauta"-, desenrola-la mascota pode convertirse nunha tarefa do máis inversosímil e divertida, a realizar con moita creatividade e humor.

Afastarse de todo o anterior e facer algo rabiosamente novo e divertido foi o noso obxectivo. O resultado das nosas propias premisas como profesionáis foi "Stiff". O nome é un claro homenaxe o "Capitán Spiff" de Bill Watterson (Calvin & Hobbes).

Outra das nosas intencións, foi dotar á mascota de amplias posibilidades de merchandising; posibilitando así que Stiff apareza en chaveiros, camisetas, gorras, peluches, stickers...


Maximización da Imaxe: 518 x 694 px



A Nave


O Deseño da nave sucedeuse tras unha árdua labor de documentación en medios e artistas; dende Frank Frazzetta a Frank Cho, pasando por Star Trek e Futurama.

Debido as necesidades e dificultades de programación que prantexan en Actionscript as colisións da nave cós obxetos en primeiro plano, precisábase que a nave tivese unha forma concreta case ovoidal.

Decidimos desenrola-lo modelo que se pode observar na imaxe maximizabeil. Na que se pode ver a enerxía de propulsión, así como o tren de aterrizaxe (a modo de patas) xa desplegado para aterrizar na prataforma, (que se pode ver eiquí)).

Pero ó noso xuizo, o ter unha cabina tan pequena, pérdese o detalle do piloto, polo que modificamos lixeiramente a cabina pra darlle un aire máis humorístico e poder ver mellor a Stiff; tal e como se pode observar no link.

Igualmente no queremos deixar de lado o deseño en detalle de Stiff dentro da cabina neste link.


Maximización da Imaxe: 550 x 438 px



Os Fondos


A nave e o piloto han de moverse por toda unha serie de ricos escenarios nos que o xogador ha de evitar colisonar có entorno e os obstáculos en movemento, así como recoller paquetes de condóns Durex e estrelas de puntuación.

Desenroláronse 6 fondos:


     Espacio Profundo.

     Deserto de Arena.

     Páramo Helado.

     Océano.

     Meteoritos.

     Cidade Futura (versión mediodía e versión atardecer).


Maximización da Imaxe: 800 x 580 px



San Roque 2003


Ano de creación: 2003
Dimensións:   29,7 x 42,0 (A3 120 g.)
Medio:   Mixto y dixital.
Programa:   Fotoshop 7.0
Cliente:   Hirmandade de Devotos de San Roque, Vigo.


Sinópse:   Ésta é a nosa primeira propuesta para ó cartaz da Romería de San Roque organizada pola Hirmandade de Devotos de San Roque de Vigo.


















Maximización da Imaxe: 530 x 750 px



Xto


Ano de creación: 2003
Dimensións:   29,7 x 42,0 (A3 120 g.)
Medio:   Mixto y Digital.
Programa:   Fotoshop 7.0
Cliente:   Concello de Vigo, Concellería de Festas e Animación Sociocultural, a concurso.


Sinópse:   Ésta é a nosa primeira propuesta pra o concurso de cartazes do Cristo da Victoria do ano 2003. Traballamos sobre tres propostas das cuatro iniciáis que tiñamos.

Empregamos un estilo modernista, claramente influenciado polo cartelismo producido polo artista moravo Alphonse Mucha entre 1890-1920. Combinando a ilustración a mán cóas técnicas de coloreado dixitais.

Pra nós nesta proposta é máis importante Cristo como home que cómo símbolo na cruz.

A coróa de espiños é empregada coma un símbolo da dor de Cristo crucificado así como do que sufriron os vigueses baixo o iugo francés.

As estrelas simbolizan a victoria, e a alegría pola liberación, tanto a que representa Cristo (para os cristiáns) como a victoria sobre o invasor para os vigueses.




Maximización da Imaxe: 490 x 750 px



Sandman, Lord of Dreams


Ano de creación: 2002
Dimensións:   29,7 x 42,0 (A3 120 g.)
Medio:   Mixto y Digital.
Programa:   Fotoshop 7.0
Cliente:   Colección Privada, Vigo, Galiza.









Maximización da Imaxe: 530 x 750 px













"Sandman"es © de Neil Gaiman & D.C.Comics.









Fauno


Ano de creación: 2002
Dimensións:   29,7 x 42,0 (A3 120 g.)
Medio:   Mixto y Digital.
Programa:   Fotoshop 5
Cliente:   Festival de Barcelona Grec, a concurso.


Sinópse:   Éste cartaz forma parte dunha serie de tres propostas realizadas para o concurso de cartazes do Festival do "Grec", que celébrase tódolos veráns en Barcelona.

Ésta foi a primeira proposta. Tódalas, están baseadas na imagen que cementa o deseño para os cartazes de tódolos anos: o Fauno.

Criatura mitolóxica de clara ambigüidade sexual (ambivalencia, máis bien); que preferimos reflexar de maneira ilustrativa, lonxe de deseños nunha onda máis "minimalista" ou de "similitudes".






Mediterráneo


Ano de creación: 2002
Dimensións:   29,7 x 42,0 (A3 120 g.)
Medio:   Mixto e dixital.
Programa:   Fotoshop 5
Cliente:   Festival de Barcelona Grec, a concurso.


Sinópse:   Segunda proposta pra o cartaz do Grec do ano 2003, cun estilo de trazo máis cercano á animación que á ilustración, ou o deseño.

Proposta baseada non xa na figura dun fauno (polo menos nom directamente, aínda que as orellas delátano), senon na mezcolanza étnica das culturas asentadas na ribeira mediterránea.

A figura central do cartaz posúe un pouco de cada pobo, actual ou da antigüidade, asentado en tódolos portos bañados polas cálidas auguas de mediterráneo.



Maximización da primera proposta: 525 x 750 px

Maximización da segunda proposta: 750 x 525 px



Britte


Ano de creación: 2002
Dimensións:   29,7 x 42,0 (A3 120 g.)
Medio:   Mixto e dixital.
Programa:   Fotoshop 5 e Procreate Painter 6
Cliente:   Colección privada, As Palmas de Gran Canaria.











Maximización da Imaxe: 800 x 580 px











"Britte" es © Nayra Pumar.



Viúda Negra


Ano de creación: 2002
Dimensións:   29,7 x 42,0 (A3 120 g.)
Medio:   Mixto e dixital.
Programa:   Fotoshop 5
Lápiz:   Adam Hughes.
Tinta y Color:   Ivan Valladares González.
Cliente:   Marvel Enterprises, Inc.


Sinópse:   Ilustración de proba, realizada como segundo modelo dunha serie de posters de edición limitada de persoaxes fimininos da editorial Marvel Comics.




Maximización da Imaxe: 374 x 750 px











"Viúda Negra" es © Marvel Enterprises, Inc.



Fénix


Ano de creación: 2002
Dimensións:   29,7 x 42,0 (A3 120 g.)
Medio:   Mixto e dixital.
Programa:   Fotoshop 5
Lápiz y Tinta:   Adam Hughes.
Color:   Ivan Valladares González.
Cliente:   Marvel Enterprises, Inc.


Sinópse:   Ilustración de proba, realizada como primer modelo dunha serie de posters de edición limitada de persoaxes fimininos da editorial Marvel Comics.




Maximización da Imaxe: 556 x 750 px











"Fénix" es © Marvel Enterprises, Inc.



Media Tierra (Deus Vult!)


Ano de creación: 2001
Dimensións:   29,7 x 21,0 (A4 120 g).
Medio:   Mixto e dixital.
Programa:   Fotoshop 5 e Procreate Painter 6
Cliente:   Francisco Cuenca Espí, e a editorial Carrec del Sol, Barcelona.


Sinópse:   Ilustración realizada para a portada da novela do autor catalán Francisco Cuenca Espí, titulada "¡Deaus Vult!, El Pacto".

Novela de corte histótico-fantástico ambientada na Idade Media en plena época das Cruzadas. A imaxe representa o protagonista da novela na súa metamorfose física e psíquica producida polo seu pacto cós poderes do Averno.






Maximización da Imaxe: 547 x 750 px








"¡Deus Vult!, El Pacto" es © de Francisco Cuenca Espí.



República


Ano de creación: 2001
Dimensións:   29,7 x 21,0 (A4 120 g).
Medio:   Mixto e dixital.
Programa:   Fotoshop 5 e Procreate Painter 6
Cliente:   Francisco Cuenca Espí, e a ditorial Carrec del Sol, Barcelona.


Sinópse:   Ilustración realizada pra a portada da novela do autor catalán Francisco Cuenca Espí, titulada "Lazos de Sangre".

Novela ambientada na Batalla do Ebro, que narra as vicisitudes dos protagonistas durante a Guerra Civil Española, no bando republicano.






Maximización da Imaxe: 542 x 750 px








"Lazos de Sangre" es © de Francisco Cuenca Espí.






Ex Libris

Ano de creación: 2000
Medio:   Mixto e dixital.
Programa:   Fotoshop 5
Cliente:   Bibliotecas privadas en Cataluña e Galiza.


Sinópse:   Ambos ex libris forman parte de toda unha serie que se nos encargou pra-las bibliotecas de coleccións privadas, en Barcelona e na Galiza.

O primeiro foi creado pra librería dun naturalista; o segundo pra-la colección dun arquitecto catalán.

Pra o segundo ex libris se escolleu esa ilustración de entre varias realizadas por tratarse da que otorgaba unha maior apariencia primixénia o elemento arquitectónico da ilustración; posto que en certo modo, o seu aspecto aseméllase o dun Zigurat Mesopotámico.

O sol, nesa inclinación vertical tra-las nubes de tormenta, engade un efecto dramático presencial de aura "divina".













Maximización del primer Ex Libris:   367 x 342 px

Maximización del segundo Ex Libris:   271 x 349 px





Ketnar, La Gárgola Quake


Ano de creación: 1999
Dimensións:   29,7 x 21,0 (A4 120 g).
Medio:   Mixto e dixital.
Programa:   Fotoshop 5
Cliente:   Colección privada en Austin, Texas.


Sinópsis:   "Ketnar" é unha petición realizada dende EEUU.

Solicitóusenos a realización dunha ilustración que representase a un persoaxe, Ketnar; unha Gárgola (a modo das da serie de Buenavista Internacional) no mundo do Quake.

Foi a primeira ilustración realizada dixitalmente, con base de lápiz e tinta sobre papel.

Un boceto da ilustración pode ser visto eiquí.



Maximización da Imaxe: 523 x 750 px







"Ketnar" es © de Hudson.
"Gárgolas" es © de Buenavista Internacional.
"Quake" es © de idsoftware.